Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

středa 21. října 2009

Nováček v klubu

Ahojky. Náhodou jsem zabrousila na vaše stránky a chtěla bych se stát členkou
vašeho klubu. Je mi 36 let mám tři syny, fenu bulmastifa Boni a domeček kterej se
snažím zvelebovat. Mezi mé záliby patří šití na děti, hračky, deky,
ubrousky a nejnovější závislost pletení z papíru. Nevím jestli mě mezi sebe
vezmete, protože jsem pouhý samouk a proti vám žabař. Jmenuji se Adéla Konjarová a touhle
cestou hledám přítelkyně, které taky nenechávají ruce vklíně. Ada

Ukázka pletení z papíru
Obrázky vytvořené ubrouskovou technikou





Další dílka na sebe jistě nedají dlouho čekat. Pokud máte nějaký dotaz, můžete psát na adresu

Za sebe a jistě i za celý klub šikulek můžu říct, že mezi sebou vítáme každou vyznavačku ručních prací. A abych Adélku uklidnila, jsme tady samé amatérky i když ne začátečnice, neboť mnohé z nás jsou ve věku babiček a ručním pracem se věnujeme od dětství. Takže Ado, vítej mezi námi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter