Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

úterý 28. dubna 2009

ZLATÉ STŘIHY PŘED 75 LETY

Tak doufám, že jste všichni dostatečně napnutí na můj článek. Bohužel mám čas až teď ho psát. Vždy jsem zde obdivovala Vaše poklady zděděné po předcích v podobě hrníčků, talířků, konviček a jiných věcí. I já mám jeden poklad aniž bych o něm věděla. Když jsem se před mamkou zmínila o zlatých střizích v pátek, v něděli jsem obržela učiněný poklad. Sice není po předcích, nevím, kde k němu mamka přišla, ale je to kniha z roku 1934. Takže hodně stará a představte si, že v té době už tyto střihy existovaly. Takže podle toho usuzuji, že to funguje, když to vydrželo až doteď. Na ukázku posílám pár obrázků, kdo bude mít větší zájem, určitě mu můžu oskenovat více, aby jsme zde neporušovaly nějaké zákony. Znáte to.







Radko myslím, že máš doma učiněný poklad. Jen začít šít. S Radkou můžete šití konzultovat na této adrese: vilimkovaradka@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter