Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

čtvrtek 16. dubna 2009

Nová členka

Možná jste si už všimli, že máme novou členku. Napsala pro vás něco o sobě.

Jmenuji se Lenka a je mi 28 let. Jsem od narození zdravotně i tělesně postižená, mám neoperovatelnou srdeční vadu, jsem po dětské mozkové obrně (DMO), mám špatně fungující štítnou žlázu. Špatně chodím, mluvím, mám špatnou výslovnost.
Mezi moje záliby patří: fotografování, ruční práce, především pletení, křížkové vyšívání, ráda jezdím na výlety, mám ráda hudbu, seriály, počítač, internet, prostě práce na počítači. Ráda čtu knížky a sbírám recepty. Žiji s přítelem, který je také zdravotně postižený a bydlíme v rodinném domečku. Dělám domácnost, jako každá z Vás. Do práce nemůžu chodit, poněvadž mám plný invalidní důchod a zdravotní stav mi to nedovoluje. S pozdravem Lenka .
První ukázka Lenčiny práce na fotografii moc nevyšla, ale bude to záložka do knihy. Až bude práce dokončena a vyžehlena, určitě i fotka bude lepší. Držím Lence palce v jejím nelehkém životě, vítám ji v našem klubu a přeji si, aby se mezi námi cítila dobře.







Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter