Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

pondělí 16. března 2009

Výzva

Mám na všechny tvořilky a členky klubu velkou prosbu. Jak už jsem Jitce psala, náš syn je postižený a tak chodí do speciální školky Rolnička u nás v Soběslavi. Jezdí sem děti z celého táborska. Sváží je sem mikrobusem a právě ten již brzy doslouží, tak se snaží nějak získat peníze na nový. Dělají různé prodejní akce na kterých se prodávají výrobky, které sami vyrobí atd. Teď na jaře je velikonoční jarmark a mě napadlo, kdyby někdo chtěl pomoct. Udělat jim např nějaká háčkovaná vajíčka a oni by si je prodali a dali to na ten mikrobus. Moc by jim to pomohlo.
Díky Radka
Kdo by měl zájem ať mě kontaktuje na mail vilimkovaradka@seznam.cz
a tady jsou jejich stránky

http://www.rolnicka.cz/obsah/aktuality.php

Mimo jiné chodím tam dělat s naším psem canisterapii, ale o tom napíši někdy jindy.

Adresa, na kterou můžete své příspěvky do této akce posílat je :

RADKA VILÍMKOVÁ, LUČNÍ 646/III, 392 01 SOBĚSLAV



O všem Vás budu průběžně informovat. Můžete posílat do 1. dubna, aby to u mě bylo. Jarmark se koná 4.4.



Děkujeme za všechny potřebné děti.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter