Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

středa 30. prosince 2020

Vánoční dárečkování

Jelikož jsme se letos nemohli setkat osobně, tak jsme si alespoň poslaly dárečky poštou. Každá z přihlášených jeden dáreček poslala a na oplátku jeden dostala.

Já jsem dostala od Vendy nádhernou květinu ze stužek, která teď zdobí moji zimní bundu.

Vendy se mohla radovat z Gražiných frivolitek. A také přidala přáníčko s paličkovaným zvonečkem.


Graže posílala dáreček Janka. Vyrobila pro ni Vánoční ozdoby technikou falešný patchwork.

Z nádherných háčkovaných hraček od Květky měla radost Janka

A Květku jsem zase obdarovala já sadou paličkovaných ozdob.

Tím se nám kruh uzavřel. Za sebe můžu říct, že všechny dárečky byly kouzelné a jistě udělaly radost. A pokud bude zájem, můžeme si to zase někdy zopakovat. Co vy na to?



5 komentářů:

  1. Koukám že Janka byla moje hodně pozorná žačka. Má to moc pěkné. Tyhle výměny jsou fajn. Tohle je moje třetí, a musím říct že krásné jste to měly všechny. Klidně půjdu do toho zas 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, byla a moc. A nesmírně si toho vážím, že jsi mě to naučila.A budu tě za to stále velebit.A Gražině, přebornici v háčkování nemůžu přece nic háčkovaného poslat....

      Vymazat
    2. Jsem ráda že tě to baví a jde ti to!

      Vymazat
  2. Tak tady jsem něco prošvihla. Vy moje šikulinky, máte čímdál hezčí výtvory. Já jsem závěrem roku nějak něžila. Ač jsem neměla průběh covidu drastický, nestála jsem za nic a moc pomalu se z toho dostávám. Obávám se, že jaro nám nebude ještě nakloněno, ale třeba podzimní setkání se uskuteční. Držme si palce.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem to všechno nějak nedomyslela a moc mě překvapilo, když mi Jitka přinesla "paličkovaný dárek". Nemohla jsem tomu uvěřit, že je to pro mne. Moc si toho vážím, vím, kolik práce a šikovnosti do to ho Jitka vložila Jitu, ještě jednou dík.
    Mrzí mne, že jsem Jance neposlala něco nového, momentálně neháčkuji a nic netvořím, plácám to doma, jak se dá. Tak snad se to zlepší a na příští výměnu to doženu...

    OdpovědětVymazat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter