Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

sobota 21. listopadu 2020

Vánoční dárečkování

 Ahoj děvčata - kamarádky!

Za ty roky v klubu se z mnohých z nás staly přítelkyně. Alespoň já spoustu z vás za své přátele považuju, i když jako těžký introvert příliš nekomunikuju a spíše čekám, až se ozve některá mě. To ovšem neznamená, že mi nechybíte a je mi líto, že jsme se letos nemohly potkat na žádném setkání. A tak jsem si říkala, že bychom si mohly alespoň udělat radost malým dárečkem, který bychom si navzájem poslaly. Co tomu říkáte? Chtěly byste do toho jít?

Pokud ano, princip je jednoduchý. Napište mi do e-mailu svou poštovní adresu, já ji přepošlu jiné účastnici, aby vám mohla poslat svůj dáreček. Vy na oplátku dostanete adresu, na kterou dárek pošlete. Každá ze zúčastněných tak obdrží jedno Vánoční překvapení. Dárečky mohou být jak ručně dělané, tak i kupované. Podle mě je lepší, když dárek obdarovaného potěší. Nechám na vás, jestli si dáreček rozbalíte hned, nebo až pod stromečkem. V každém případě uvítám fotky, které bych po Vánocích tady na klubu zveřejnila.

Přihlašujte se do 30.11. na můj e-mail: 

jitka.stepankova@seznam.cz

Dárečky by pak měly být odeslány do 15.12., aby byla jistota, že do Vánoc opravdu dojdou. Známe Českou poštu, že!





5 komentářů:

  1. Tak pokud nevadí, že už se dlouhá léta nezúčastňuji žádných setkání na živo, a jen sporadicky přispívám tvořením, tak bych se zapojila.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jituš, také mně chybí to naše pravidelné setkání v Kojetíně. Už podruhé jsme o ně přišly. Já jsem dárečková, ráda je vyrábím i dávám,.takže se mnou určitě počítej!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jituš, tak já se taky hlásím, budu se snažit udělat někomu radost, snad se mi to povede...

    OdpovědětVymazat
  4. Chodím sem číst a tohle je pěkně zorganizováno. Jak jsem někde četla, už to funguje. Ať se vám daří. Hanka

    OdpovědětVymazat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter