Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

pondělí 9. prosince 2019

Přehlídka krásy

Dobrý den paní Jitko,
omlouvám se za delší prodlevu, ale jak já říkám, nebyla vhodná konstalace hvězd. Brouzdala jsem stránkami ŽK a je tam mnoho krásných věcí a dost povídání, já mám bohužel ten problém, že toho moc nenamluvím a nejsem zdatná ve psaní různých povídání.
Moje veškeré výrobky najdete na Faceboku když si zadáte Věcičky z mojí dílničky nebo Zdobené monogramy.
A teď něco o mě.
Ručním pracím se věnuji prakticky od dětství, asi jsem dostala do vínku od Matičky přírody šikovné ručičky. S rozvojem počítače se mi otevřel svět různých technik a někdy nedokážu odolat si je vyzkoušet.Poslední dobou mě ale baví háčkování hraček a nebo výroba galanterie z kůže nebo rifloviny. Jen není tolik času, aby člověk stihl všechno. A jako správná důchodkyně mám toho času stále málo. Už to není jak za mlada kdy člověk stihnul hromadu věcí.
Posílám pár ukázek ze své tvorby, a budu se snažit přidávat nějaké nové.
M. Slezáková










Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter