Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

neděle 7. dubna 2019

Jarní setkání v Kojetíně

Včerejší jarní setkání dopadlo jako většina těch předchozích velmi dobře. Sešlo se nás dost, nálada byla skvělá a jídlo taky. Sešly se stálice i nováčci a překvapením dne byla Miladka. Protože jsem tam byla jen pár hodin, nestačila jsem fotit a tak je tady zatím jen to, co vyfotila Renatka a co jsem stáhla z FB.
Nejdřív tedy společná fotka a pak to ostatní.


























Pár fotek, které jsem pořídila já. Usměvavá Květa s jedním ze svých panáčků.



Já jsem si jednoho objednala. Toto je on. Skřítek Vítek a už ho mám doma.



Díky Květuš.





Já jsem tam téměř nic neměla a taky jsem si to všechno odvezla zpátky domů.




Přívěsek od Helči



Vajíčko od Gražyny



Zvoneček od Hely.



To je zatím z jarního setkání všechno. Jestli ještě někdo pošle zajímavou fotku, tak ji sem přidám. Děkuji děvčatům, která se i přes některé překážky s dopravou zúčastnila, Květě za perfektní organizaci, personálu restaurace za vzornou péči o naše mlsné jazýčky a za to, že nás tam strpí. Jen těch návštěvníků kdyby bylo víc....Ale nám tam bylo i tak dobře, nemám pravdu holky?

Nemůžu zapomenout poděkovat také pánskému doprovodu našich děvčat. Bez nich by to mnohdy taky nešlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter