Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

čtvrtek 1. února 2018

Tvoření pro dva kulíšky

Zdravím všechny členky ženského klubu a posílám ohlédnutí, jak jsem tvořila v lednu. :-)
Úplně nejvíc, co se mně v lednu podařilo stvořit, bylo narození našeho chlapečka Olivera. Z Elinky je velká sestřička a já teď můžu háčkovat všechno dvakrát. Třeba jako chobotničky.
Na Elinčino přání vznikl i oranžový balonek (miluje oranžovou barvu) a ještě jsem konečně nafotila medvědí rodinku (ty jsem ale háčkovala v prosinci).
K šicímu stroji jsem v lednu skoro nesedla a když ano, tak nemám ještě došito...ale nafotila jsem prosincové výrobky.
Oliverovi jsem ušila kosmetickou taštičku na ty jeho krémy a olejíčky. Látky jsou ze stejné série jak jsem použila už na Elinčinu. Objednala jsem si i PUL froté a na světě jsou i dvě přebalovací podložky, které si nemůžu vynachválit.
No a taky jsem zkoušela pro něj pár drobností. Rukavičky už používáme, aby se nepoškrábal. :-)

Mějte krásný únor a přeji hodně elánu do tvoření

Helena








Autorka: 15hl@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter