Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

neděle 7. května 2017

Od všeho něco

Posílám pár věcí, které se mi podařilo dokončit.

Dnes jsem dokončila dlouho rozháčkovanou deku, která měla být velikosti cca 90 x 190 cm. Jednak už jsem nemohla sehnat materiál, který jsem nakoupila přes jakýsi e-shop (MICRO), jednak už mě to nebavilo, a tak jsem ji dokončila v dětské velikosti 85 x 120. Je hřejivá a poměrně těžká, jakkoli materiál se jeví lehoučký a měkoučký.

Velikonoční polštář jsem vyšívala co mi síly stačily, abych ho opravdu stihla do Velikonoc. Podařilo se. Ale přesto málem nebyl. Problémem je moje šití. Nemám to ráda a těžko se k němu přemlouvám. A pak je to raz - dva... Mrkající

Košíky jsem dělala jen tak - pro radost. Už delší dobu jsem chtěla zkusit barvit pedig způsobem melír. Kus návinu v jedné barvě, další v druhé..... A taky jsem zkusila barvit barvami na vajíčka, které mi zbyly po velikonocích. A takhle to dopadlo.







Autorka : krobotova.malus@email.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter