Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

úterý 21. února 2017

Nová členka klubu

Přihlásila se k nám nová členka klubu a toto nám o sobě napsala:

Dobrý den Jitko, léta pouze nakukuju a obdivuju šikulky z klubu, ale ráda bych se mezi vás přihlásila. Vypadá to, že se svou šálou, čelenkou a bezprsťáčky přicházím s křížkem po funuse, ale u nás ještě pořád leží sníh . Slibuju, že příště už to bude něco jarního.
Teď něco o mně. Bydlím v městečku Habry, poblíž Havlíčkova Brodu. Jsem odsud rodačka, ale celý pracovní život jsem žila v Praze. Když jsem se konečně dožila odsunovaného důchodu, vrátili jsme se na stará kolena sem a už je to 10 let. Z toho je vidět, že jsem babka v pokročilém věku, pomaličku se ke dveřím blíží sedmý křížek. Máme celkem 5 vnoučat, velkou zahradu a velkého psa. Takže se rozhodně nenudíme.:-).Ráda pletu a háčkuju.
V komentářích se podepisuju Věrka S., tak bych u toho zůstala. Můj mail je verka.souck@seznam.cz, ale často z vrozené lenosti:-) používám i manželův mail soucekpepa@seznam.cz, protože se mi nechce odhlásit a přihlásit. Takže je jedno, na který mail mi kdo napíše.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter