Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

středa 21. prosince 2016

Různé vánoční tvoření

Ahoj všem tvořilkám,
jelikož v poslední době mám dva hlídací večery s Šimonkem , jedenkrát pak jdu cvičt a občas se mi domů v pátek nebo v sobotu "nasadí" ještě Terezka s Kubíkem moc času na tvoření není. Ale něco se zadařilo a tak po hodně dlouhé době také něco přidávám na ukázku.
Pro kolegyně z práce jsem dělala frivolitkové kroužky se zvonečkem a šité zvonečky, s Terezkou jsme pro ni a pro Kubu dělaly věnečky do pokojíků na dveře - teda já jsem lepila a Terka kibicovala. Vyzkoušela jsem si pár šitých ozdob a pro vnoučata andílky. Terka chěla s kudrnatýma vláskama, tak jsem andílkovi na hlavu nalepila takové chlupaté kouličky, nic lepšího mě nenapadlo, protože ty zlaté vlásky které se prodávají ve výtvarných potřebách mi k tomu nějak nešly. No a pak jsem na přání dělala ještě jednoho, ale ten byl větší a taky s kudrlinkama. No a poslední výrobek jsem dodělala dnes večer. Modré misky - svícny mám pro mamku a snachu, červené jsou pro dceru a pro mě. Snad se budou líbit.
Na konec bych chtěla všem popřát klidné a pohodové vánoce, zdraví, štěstí, pohodu a také plno tvůrčích nápadů v tom nastávajícím roce.
Mira












Autorka: jmirka@atlas.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter