Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

čtvrtek 28. ledna 2016

Jarní setkání 2016 - doplněné

Zdravím všechny členky klubu i naše sympatizantky. Byla jsem Sylvou dotázána na termín jarního setkání a tak jsem požádala Ladu, jestli nás přijmou opět pod svá křídla. Nejpříhodnější se mi zdál termín 19.3. Je to víkend týden před Velikonocemi. Lada termín potvrdila a těší se na nás. Takže vy, které se na setkání chystáte připravujte si zboží, které budete vystavovat a pomalu pište na můj mail yorga@seznam.cz potvrzení své účasti. Kdo bude chtít přespat tak to v mailu zmiňte.
Tímto chci pozvat i ty z vás, kteřé nejste členkami klubu, ale rády by jste se s námi potkaly a našly nějakou inspiraci. Bude to jako vždy sobota a váš příjezd očekávám v 9 hodin. Od 10 hodin už budeme vystavovat. Těším se na vás. Jitka

Ještě přidávám doušku pro děvčata z Čech, která to mají na Moravu daleko. Vendy navrhla, že by se mohlo udělat regionální setkání, které by byla ochotná zorganizovat u nich v Rybníku u České Třebové o týden dřív, než bude setkání v Repechách.Tady je její nabídka.

Milé klubové členky,
je vás tvořilek hodně a jste z různých částí republiky. Vím že hlavním místem setkávání Ženského klubu jsou Repechy, což je fajn zvlášť pro moravské tvořilky které to nemají tak z ruky. Když se tu kdysi projednávalo zda nedělat setkání každý rok někde jinde bylo pár lidí pro. Nabídla jsem Jitce možnost setkání udělat tady u nás na vsi, protože je tu stejně příhodně pohromadě penzion s možností ubytovat 12 lidí a restaurace kde se dají výrobky prezentovat. Jitka to sice zavrhla, ale byla spíš pro to, udělat regionální setkání nás kdo jsme spíš z té východočeské části republiky. A tak mne napadlo se Vás tedy optat jestli by jste byly pro. Samozřejmě přijet by mohly i ty z moravské linie které by měly zájem, možnost a chuť.
Dávám Vám tedy můj návrh k promyšlení a pokud by jste byly pro, pište mi na mejl Vaclava.C@seznam.cz

Zdravím všechny tvořilky Vendy


Pro ty z vás, které jste se ještě žádného setkání nezúčastnily a chtěly by jste tentokrát přijet, přidávám odkaz na místo konání. http://www.pensionlada.cz/ .




Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter