Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

úterý 14. dubna 2015

Panenky modelky

Posílám malou část oblečených modelek.Teď jsem jich oblékala přes padesát, za čas pošlu další skupinku.





Milada
mdubka(zavináč)seznam.cz

17 komentářů:

  1. Ty šatičky jsou nádherné!!! Jedny hezčí než druhé,nedá se ani vybrat,které jsou nejhezčí.Prostě krása. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ještě jich mám hotových několik desítek.Milada

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Pochvala od Tebe mě mimořádně těší. Milada

      Vymazat
  3. Jedním slovem nádhera!!! Sylva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já zase obdivuju Tvoje papírové zázraky. Milada

      Vymazat
  4. Moc krásné šatičky!! I panenky..:-))

    OdpovědětVymazat
  5. Miládko, SKVĚLÉÉÉ, ÚŽASNÉÉÉ, ostatně, jako vždycky!!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Zapomněla jsem Hela*

    OdpovědětVymazat
  7. No ty jsou roztomilé,paráda!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pochvala těší - i když nevím, od koho je.

      Vymazat
  8. Miládko, to je opět nádherné. Na těch černoškách vyniknou ty světlé šatičky. Těším se na další panenky. :-))

    OdpovědětVymazat
  9. Ivi, moc děkuji. Připravených oblečků mám ještě dost. Teď momentálně dělám vnučce pelíšky pro jakási zvířátka (hračky). Není žádný troškař, nutně jich "potřebuje" 17, mám napsané i barevné kombinace.Milada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miládko, také to nemáš jednoduché. :-D Moje vnoučátky jsou mlsouni a také se starají o to, aby se babička nenudila. :-))

      Vymazat
    2. Ivi, v tomto směru to nemám příliš složité. Nejstarší vnuk - hraběnčiny řezy, prostřední - hlavně palačinky, vnučka - pečené brambory , mrkvičkový salát.Milada

      Vymazat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter