Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

neděle 22. února 2015

Příprava na Velikonoce

Ahoj tvořilky,
začala jsem se připravovat na Velikonoční svátky a co Vy už taky? Háčkují a frivolitkují co se dá.  Dokonce jsem panence udělala klobouček.


 






Graža
simunkova.g(zavináč)seznam.cz

13 komentářů:

  1. Gražo,ještě než jsem uviděla Tvoje jméno,tak jsem tipla,že jsi to Ty. Jsou to parádní věcičky,slepičky,ta dečka i vajíčka,to oči přecházení.
    Sylva

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, doufám, že s tím jdeš soutěžit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jitko, už jsem poslala soutěžní snímek Graža

      Vymazat
  3. Gražo, to je nádhera, jedno tvořeníčko hezčí než druhé, slepičky jsou výstavní nad frivolitkami se tají dech . Marta

    OdpovědětVymazat
  4. Graži, to je paráda, můj příspěvek začíná jako ten od Sylvy, beze jména jsem si tipla a nespletla jsem se. Ty slepičky jsou nádherné, bylo by možné poslat návod nebo odkaz - díky moc :)

    OdpovědětVymazat
  5. Gráži , jedním slovem krása.Dana

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné :-) jarní a veselé :-) Alena

    OdpovědětVymazat
  7. Fantastická příprava na Velikonoce...Milada

    OdpovědětVymazat
  8. Děvčata děkují za pochvalu kdo si napsal o návod tak pošlu, ale až z domova, materiál byla lesklá příze, koupená normálně v galanterii, můžu Vám říct pěkně to po háčku klouzalo, ale jak jsem dělala 5 už jsem si zvykla. Mněla jsem tu přízi už dávno doma a pořád jsem nevěděla na co to použit a našlo se uplatnění. Graža

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné slepičky a hlavně frivolitky. Jsi umělkyně.

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné frivolitky, moc pěkné slepičky , všechno se mi líbí. Marta

    OdpovědětVymazat
  11. Moc se mě to líbí,jako vždy nádhera-Elina

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné, opravdu moc. Prosím, nemáte někdo návod na tu háčkovanou slepičku?
    Pošlete mi ho na email: kveta1954@seznam.cz
    Děkuji.

    OdpovědětVymazat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter