Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

neděle 4. ledna 2015

Frivolitky od Miry

Ahojky všem členkám klubu,
v tom letošním roce přeju všem zdravíčko, štěstíčko, pohodu a plno krásných nápadů.

Posílám na ukázku svoje frivolitkové tvořeníčko. Když mi Julča v listopadu na Repechách trpělivě asi půl hodiny vysvětlovala jak na to, jak vlastně začít a já měla zatemnění, říkala jsem si, že snad nejsem tak natvrdlá, abych to nepochopila. Hned druhý den jsem si malou frivolitku vyzkoušela podle videa na YOU TUBE - už jsem ji i poslala na ukázku. Na další pokusy jsem času moc neměla a tak jsem si slíbila, že se do toho pustím o vánočních svátcích. Koupila jsem si KORDONET 30 a z té je udělaná ta menší sovička, pak přišly na řadu 2 trošku větší, (KORDONET se mi zdál moc tenký a tak všechno ostatní je už z MAXI ), 2 menší srdíčka a už jsem byla tak "trouflá" že jsem udělala i to větší. Sice mi to trvalo po chvílích asi 3 dny, ale zadřilo se. Vše díky videovým ukázkám. Poslední 2 kytičky jsou už podle nákresu. Takže snad se do toho pomalu dostanu.


Jen mám ještě prosbu, jak to frivolitkářky zpevňujete, škrobem - ale co to udělá s korálky, nebo cukrovou vodou a v jakém poměru voda - cukr. Dík za radu.
 
Mira
jmirka(zavináč)atlas.cz

7 komentářů:

  1. Ahoj Miro,
    jsi dobrá, že ses to naučila vlastně sama. Tvoje frivolitky vypadají SKVĚLE! Hela*

    OdpovědětVymazat
  2. Miro, také ti přeji všechno nej, nej do nového roku 2015.
    Tvoje frivolitky jsou krásné. Jsi dobrá! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy máš můj velký obdiv. Jsi vytrvalá a dílo se daří. Jen tak dál!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Miro, já frivolitky neškrobím ani jinak nezpevňuji, jen je hotové přežehlím přes mokrý hadřík a tím se srovnají - Evina

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Míro, mně poradila Šárka, že se to má tužit škrobem - je to tekutý škrob Alba efekt a jde to s ním skvělé, jsi šikovná jen tak dále.
    Graža

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Miro :-), to mám radost, že máme další frivolitkářku :-), máš je na začátky moc povedené :-), už se těším na další :-). Co se týká škrobení, tak třeba záložky a šperky neškrobím vůbec. Když se dobře utahuje, krajka je sama o sobě dost pevná. Škrobím jen vánoční vločky, andělíčky a zvonky, a to škrobem alba efekt. Kvůli korálkům ale nemáčím celou věc komplet, ale držím si to v ruce, a druhou ruku si namáčím a ťupkám na frivolitku, stačí to a drží to :-). Ať se dál daří!!!! :-)

    OdpovědětVymazat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter