Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

úterý 11. března 2014

Předvelikonoční příspěvek

Přináším předvelikonoční příspěvek.

Od hodné blogerky jsem dostala návod na háčkované slepičky. Jestli jsem dobře koukala, ty její by se daly nasadit na vajíčko. Moje kvočny a kohoutci se rozhodně na vajíčko neposadí neb jejich základna je jaksi titěrná. Háčkovala jsem z dvojité perlovky, jak jsem to kdesi vyčetla, ale výsledek je hodně jiný. Vycpala jsem je proto, sháčkovala a jsou z nich ozdoby na vejcovité obroučky pletené (jak jinak) z pedigu.
První dvě jsem ozdobila já - jedno domů, druhé (v našich firemních barvách) do práce.




Autorka: jaaquarius@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter