Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

neděle 10. února 2013

Další háčkované panenky

Chtěla bych odpovědět na komentáře k mým panenkám a vůbec výrobkům. Vzhledem k tomu, že na částečný prac. úvazek pracuji mimo republiku, dostanu se k PC se zpožděním a tak bych se všem chtěla nejdříve omluvit, že reaguji až teď. Samozřejmě, že mne chvála velice těší a k připomínkám ohledně detailů bych chtěla vysvětlit, že pokud má některá z děvčat zájem o bližší informace, nebo snímky, které si u sebe na PC mohou zvětšít (na Ženském klubu to prý nejde), stačí mi dát zprávu na můj e-mail. Ráda fotografie přepošlu k bližšímu "studiu". Pro informaci uvádím, že panenky jsou v reálu vysoké asi 15 cm, větší jsem zatím nezkoušela. Moje fotografie mají moc MB, a proto se mi je těžko přeposílá. Zatím neumím, ani nikdo v mém okolí, zmenšit fotografie do formátu, který by byl snažší pro přeposílání. Tolik na vysvětlení a vzhledem k tomu, že mám ještě několik výrobků na zveřejnění, budu se o to pokoušet. Pokud je dostaneš 2x, dopředu se omlouvám, protože zájemkyň o fotky je dost a tak někdy nevím, které jsem již komu poslala, protože jak výše uvádím, je problém s přeposíláním a tak to zkouším několikrát a pak nevím, kdo je už obdržel a kdo ne. Děkuji předem za přijetí mé omluvy. Zdravím Jana - Honzina





A ještě několik vánočních.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter