Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

sobota 30. června 2012

Malý opeřenec

Letos mám nějaké poslání, zachraňovat písklata různých ptáčků.Už jsem posílala fotku, kde jsem kryla kosáky v tůji deštníkem, aby jim nepršelo do hnízda.V pondělí jsem byla venčit naši Pegu a v trávě našla dvě písklata.Ledva se drželi na
nožkách.Odkud spadli nevím.Hledala jsem hnízdo,ale nikde jsem ho neobjevila.Vzala jsem písklata domů a dala je kosákům do hnízda.Zda žijí, nevím, kosice tam sedí a pantáta nosí žvanec. No a včera jsem šla obnovit nátěr Balakrylu na lavičky a stůl, který máme u ohniště.Vedle ohniště je udírna, u které jsem natírala onu lavičku a chvílemi jsem slyšela šustot. Protože máme naproti v baráku kuny,tak jsem zbystřila a chvíli naslouchala. Zvuky šly z udírny a tak jsem se postavila bokem za dveře(kdyby z ní vyběhla kuna) a otevřela jsem petlici. Jaké bylo moje překvapení, když na okraji udírny seděl ptáček a zavíral chudák očička. Asi mu světlo dělalo zle.Určitě tam byl aspoň dva dny(podle pokáleného okraje udírny).Naši Pegu jsem musela chytnout, aby na něj nedorážela a utíkala jsem pro foťák. Ani nevím, co to byl za ptáčka. Asi po 10min. se vzpamatoval a odletěl. Musel se do udírny dostat komínkem. No jo, zkrátka jsou to truhlíci Ti mlaďošci. Zdraví Jiřina




Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter