Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

pondělí 12. března 2012

Dort

Ahoj holky, mám 4 letou holčičku, která je spíš kluk v kalhotách a ne načančaná princeznička.
K narozeninám si přála dort, ale ne lecjaký. Podmínkou bylo, aby na něm byly myši :-) žádné princezny, žádné kytičky, prostě myši. Chtěla ho už k svátku, ale tehdy mamka neměla čas a tak jsme to odbyly jenom kašpárkama, no a teď mi to už asi měsíc připomínala.
Musím říct, že smekám klobouk před každou cukrářkou. Já amatér jsem si pomohla, jak jsem uměla,
ale spokojenost mé holčičky byla mou odměnou.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter