Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

úterý 14. února 2012

Blahopřání

Dnes přišel tento mail. Trochu se stydím, že jsem jako zakladatelka klubu zapomněla na čtyřleté výročí. Šárka to udělala za mě a nakonec za nás za všechny. Tak já už přidám jen obrázky a pár slov na závěr.


Ahoj Jitko,

posílám příspěvek do klubu, ačkoliv nemám nic hotového :-)). Sice jsem prošvihla ten správný den - 1.2. - ale chtěla bych Ženskému klubu popřát všechno nejlepší k narozeninám :-)). A když jsem si včera uvědomila, že Ženský klub slaví, tak jsem byla zvědavá, kdy slavím já jako "nová členka" :-)), a když jsem zabředla do historie, tak to jsem se hodně sama překvapila, když jsem zjistila, že Ti posílám příspěvky téměř od samého začátku fungování klubu :-)), klub začal v únoru 2008 a můj první příspěvek byl potom v červenci 2008. Myslela jsem, že už předtím klub delší dobu běžel :-)), zkrátka to letí a člověk ztrácí přehled. Včera jsme u Ženského klubu seděli s manželem (nic nešmodrchá, ale fandí, a dění sleduje spolu se mnou :-)) do opravdu pozdních hodin, a listovali jsme historií. Je úžasné, jak se za ten čas Ženský klub rozrostl, nejen na počet členek, ale také na rozmanitost témat a tvoření. Jsem moc ráda, že takový blog vznikl, a věřím, že přináší radost opravdu široké řadě tvořivých rukou, a nejenom nám přispívajícím a komentujícím :-)), ale také mnoha a mnoha nakukujícím, které se do Ženského klubu chodí inspirovat, potěšit oko, nebo i třeba jen tak odreagovat.
Samozřejmě velký dík Tobě, Jitko, za nás všechny, že tyto stránky žijí, a mohou dávat radost - nejenom z ručních prací - dál.

Takže všechno nejlepší k narozeninám a hodně hodně dalších krásných příspěvků, a nám všem hodně radosti ze všech našich tvoření, také spoustu dobrých tvůrčích nápadů a inspirace, ať se nám daří, a můžeme Jitku stále zásobovat :-)).

Na závěr tohoto pěkného mailu od Šárky jen tolik. Jsem ráda, že jsem se k založení tohoto klubu odhodlala i když jsem trochu pochybovala, jestli moje snaha nebude jen plácnutím do vody. A ejhle, ono z toho plácnutí vzniklo hotové vlnobití. Jak je vidět, ze seznamu členek klubu, je nás dost na to, aby se stránky klubu plnily stále novými a novými příspěvky. Je pravda, že některá děvčata přispěla za ty čtyři roky jednou, dvakrát a pak se odmlčela. Nikdy jsem nezkoumala proč tomu tak je, ale to nevadí. Původně byla paleta rubrik široká, to proto, že jsem se obávala, že příspěvků s ručními pracemi nebude dost na to, aby mohl být klub jednostranně zaměřen. Dnes je vidět, že ruční práce žijí a náš klub se vyspecifikoval. Jsem tomu ráda a děkuji všem, že jste mě v tom nenechaly. Přeji klubu dlouhé trvání, vám všem hodně inspirace a za sebe můžu slíbit, že co mně budou síly stačit, budu se i nadále snažit stránky udržovat k vaší spokojenosti. Jitka administrátor

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter