Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

pátek 18. března 2011

Nová členka klubu

Dostala jsem tuto žádost o přijetí do klubu:

Zdravím a prosím, abyste mě přijala do Vašeho Ženského klubu. Mám počítač chvíli a ještě ho objevuji, ale Vaše stránky již sleduji pravidelně a líbí se mi i ochota členek navzájem si pomoci .
Je mi 56let, vyšívám již od dětství, většinu jsem rozdala. Okrajově háčkuji a pletu, léta vyšívám technikou hardanger a teď jsem se začala vracet ke křížkové výšivce.
Od Vánoc jsem se dala na korálky od firmy Rautis, kde beru inspiraci a sháním staré korálkové ozdoby, abych si mohla vyrobit podle fotek svoje. A přes tyto korálky mám v úmyslu se naučit korálkové kytičky, zvířátka a nakonec náhrdelníky apod.
Můj další koníček se mě splnil po 35 letech a to pěstování kaktusů, které mám ráda od dětství a před 7 lety se sen splnil a já si pořídila skleník a pařeniště, kde je pěstuji.
Sice mě zdraví moc neslouží, ale peru se s tím a ruční práce mě odvádí od zdravotních problémů, aspoň vždy načas.
Zdraví Sylva , přezdívka kaktusářka

Tolik Sylva, která se právě stala 50. členkou klubu. To je na šampíčko děvčata.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter