Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

sobota 29. ledna 2011

Od všeho trochu

Začátkem března u nás bude výstava hraček našeho mládí, a tak jsem vytáhla svoje cca 50 let staré panenky. Byly holky chudáčci nahatý a tak jsem jim musela něco uplést.  Posílám také háčkovaný kočárek, který dělala moje 82 letá maminka. Letos jsem měla vánoční stromeček ozdobený háčkovanými andělíčky, zvonečky a vločkami, které dělala také ona. Připojila jsem ještě dort auto a perníkovou chaloupku - to pro změnu dělala moje snacha. Moje 8- letá vnučka letos na vánoční výstavě  dostala cenu za malované perníkové  ozdoby na stromeček.
Mám hrozně šikovnou rodinu. Já se bude ručním pracím víc věnovat asi až  od května, kdy jdu do důchodu.
Zdravím a přeji krásný celý přístí týden i dny následující.
heinzlova.l@atlas.cz
heinzlova.l@atlas.cz
heinzlova.l@atlas.cz
heinzlova.l@atlas.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter