Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

středa 17. března 2010

Přišla nová posila

Milé ženy z klubu. Jsem moc ráda, že jsem vás objevila a mohu patřit mezi vás. Jsou tu samé krásné náměty ze kterých bych chtěla tvořit. Mám moc ráda všechny ruční práce .Od svých 13 let jsem si kupovala Prakticku Ženu, dnes je mi 42 let .Před deseti lety jsem ji přestala kupovat protože jsem si myslela, že už není možné vymyslet něco nového, ale když si prohlížím vaše výrobky je to něco neuvěřitelného. Děkuji za mé obohacení vašimi šikovnými ručičkami. Přeji všem pevné zdraví. DASIK22. - -Trošku jsem se rozepsala snad to nebude vadit děkuji za registraci s pozdravem Dáša DASIK22@seznam.cz
-
Dáša se stala další členkou v klubu a my se budeme těšit na ukázky její práce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter