Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

sobota 21. listopadu 2009

Křížková výšivka

Kdo navštěvuje pravidelně tento club, si již mohl všimnout, že mám vícero koníčků. Ale mou láskou od dětství je křížková výšivka, proto také ráda navštěvuji diskusní forum living, kde se schází vyšívačky a radí si a přikládají své práce. Jednou za čas se sejdou v reálu v Praze, v ČB a tak podobně. Já se konečně rozhoupala a dorazila na sraz do Českých Budějovic. Byla tam nádherná atmosféra a vše bylo super, proto jsem se rozhodla se s Vámi podělit o obrázky. Jsou to jen výšivky.

Pozn. admin.
Obrázků je tolik, že není možné tady všechny prezentovat. Vybrala jsem podle svého uvážení ty, které jsou něčím zajímavé.















Pozn. admin.:
K tomuto obrázku musím dát připomínku pro vás, které jste se s tímto způsobem vyšívání dosud nesetkaly. Je to vyšívání na plastové kanavě. V létě jsem v Praktické ženě narazila na tuto výšivku a hned jsem si kanavu objednala. Hodlám na ní vyšívat betlém. Doufám, že to do Vánoc stihnu. Když ne do těch letošních, tak do těch příštích.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter