Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

úterý 29. září 2009

Dětské čepičky

K těmto pěkným čepičkám mi jejich autorka napsala:

Ahoj Jituš,
překoukla jsem novinky a musím se též pochlubit. Inspirovala mne Šárka Hartmanová a její čepička. Háčkovala jsem je také pro mé dvě vnučky, ale ty se s nimi nechtěly fotit, tak posílám jen ty čepičky.Jsou to už puberťačky, tak se k focení nedají donutit. Háčkovala jsem každé dvě a to ze Sněhurky. Jak píše Šárka, dalo to víc práce, hlavně než jsem trefila tu správnou velikost (párala jsem tu první třikrát!).A ty motýlci jsou od Boženky Sečkářové. Měj se moc hezky a Klubu přeji hodně skvělých nápadů.
Jitka N.




Pokud vás Jitka svými čepičkami inspirovala a chcete se jí na něco zeptat, pak použijte tuto e-mailovou adresu: neradova30@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter