Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

sobota 23. května 2009

Vitrážky

Dlouho jsem nic neposílala na ženský klub, mám teď totiž rozdělanou velikou záclonu a to je práce na dlouhé a dlouhé měsíce :-)), zvlášť když se snažím háčkovat a klubíčko mi tu rozmotává dvouletá čiperka :-)). Takže to je vždycky kousíček a spíš musím využít chvíle, když spí. Když se ale na stránkách objevily Zdenčiny vitrážky, zastesklo se mi po nich, a abych se odreagovala od záclony, což je práce trošku na zblbnutí :-)), tak jsem dvě udělala. Oblíbeného motýla, tentokrát ve vínové, a ještě košíček s růžičkami. Obě vitrážky budou dárky, jako správna kovářova kobyla totiž doma nemám skoro nic ze svých výrobků :-)). Všechno obvykle jde na export po příbuzenstvu a známých :-). Zdravím všechny v ženském klubu, a ať se tvoření daří a dělá radost!!! Zdraví Šárka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter