Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

neděle 25. května 2008

Háčkujeme s Jitkou



Loni na jaře začala Jitka na svém blogu zveřejňovat návody k háčkování. Dlouho jsem nedržela háček v ruce, začátky jsem získala ve škole od šikovné paní učitelky, doma mi s tím pomáhala moje zlatá babička. Nyní po letech jsem to chtěla zkusit znovu. Neměla jsem zkušenosti s háčkováním podle nákresu. Ověřila jsem si, že Jitčiny návody jsou vhodné i pro začátečnice. Jsou velmi srozumitelné a pokud ovládáte základy háčkování, určitě se výsledek projeví. Velmi dobře se mě osvědčila příze Sněhurka.

Návod najdete: Jitčin blog ► rozcestník Ruční práce ► Háčkování ► Předlohy k háčkování (8. 4. 2007, ve druhé polovině)
Středový motiv je vhodný jako ozdoba na vánoční stromeček.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter