Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

středa 30. dubna 2008

Slet čarodějnic

Výbava pro čarodějnice

Milé dámy, pokud se chystáte na slet čarodějnic a chcete-li vytvořit elitní leteckou jednotku ježibab, mám tu pro Vás nabídku. Protože koště má být nové, neometené, stojí zde u svého ponku tento švihák, aby Vám košťátko vyrobil na počkání a na míru. Jak je vidět, materiál má kvalitní a jak jsem se informovala, po domluvě je schopen zhotovit i luxusní variantu s motorkem a sedátkem. Protože chceme dodržet bezpečnostní předpisy, doporučuji pořídit si také odrazky :o)
V nabídce mám pro Vás i speciální brejle, abyste se v terénu správně orientovaly. Během sletu budete jistě kontrolovat svůj vzhled, mám zde apartní modelku, kterou se můžete inspirovat. Líčení musí být neokázalé a originální.
Po ukončení akce si můžete vyrobit podle vzoru zmenšeninu Vašeho košťátka, opatřit špendlíkem, aby se dalo nosit na kabátku. Budete IN.

Kdybyste to s nákupem kvalitního koštěte či metly myslely vážně, zvu Vás v sobotu 24. 5. 08 do města Zubří (u Rožnova p. R.), kde se od 9 hod. v prostoru před Klubem Zubří uskuteční již 13. ročník Metlářského jarmarku.
Vašemu sletu zdar!! Hanka







PS. Jitka admin. Omlouvám se, vám i Hance, že jsem příspěvek vložila až dnes. Přišel včera ve večerních hodinách a já jsem se včera nedostala na PC.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter