Informace pro členky a návštěvníky

Důležité informace pro členky a návštěvníky:

- Své příspěvky, prosím zasílejte na e-mail jitka.stepankova@seznam.cz
- Pokud máte zájem o návod na jakékoliv výrobky, kontaktujte, prosím, přímo autorku e-mailem, který je vždy uvedený v článku.

neděle 11. ledna 2015

Klíčenky a jiné výrobky

Dobrý den,zdravím Všechny v Novém roce a přeji hodně zdraví.

V novém klubu se těším na mnoho pěkných věcí. Před Vánocemi jsem háčkovala pár klíčenek a obalů na mobil, které jsem přidala k dárečkům a sobě jsem upletla druhý svetr ze zbytků, protože ten první mi zabavila sousedka. Ale neva, aspoň jsem zpracovala zbytky vlny. Vnoučkovi jen tak pro radost jsem uháčkovala medvídka a Bořka stavitele. Pro zvětšení tašky o jednu kapsu, jsem uháčkovala a našila motýla.








Elina
jirina.vinklerova(zavináč)seznam.cz


5 komentářů:

  1. Hezké věci,ale já se zamilovala do přívězků čuňíků,ty jsou ůžasný. Sylva

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné věci jsi vytvořila. :-) Líbí se mi nejvíc medvídek.

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko paráda.... mně se nejvíc líbí ta taška s motýlkem Magdaléna

    OdpovědětVymazat
  4. Eli, byla jsi pilná jako včelička. Uháčkovala jsi moc hezkých věcí. Přidávám se k Magdě-nejvíc se mi líbí taška. Nápad, barva i motiv jsou skvělé. Hela*

    OdpovědětVymazat

Milé členky i hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tom druhém případě zanechte i svůj podpis.

Flagcounter

Flag Counter